Play Wit Yo Bitch Lyrics – Young Dolph

English 4 February 1, 2017
The lyrics of "Play Wit Yo Bitch" by Young Dolph expresses his success and wealth while calling out another rapper, Yo Gotti, and his associates for perceived disrespect and betrayal. Dolph boasts about his rise to riches, criticizes Yo Gotti's authenticity, and addresses personal conflicts between them. He asserts his dominance and warns his adversaries to stay out of his way. The song is filled with confrontational language and vivid imagery, showcasing Dolph's confidence and defiance. ...Read More

Play Wit Yo Bitch Lyrics

[Intro: Young Dolph]
(Zaytoven)
Woo
Oh, that drank raw, yeah
Ayy, pass me a lighter, man
Yeah
Ayy, I'm in the booth right now, right?
And I look around and I finally realize
That I done turned myself to a motherf**king self-made millionaire, you dig?
Everybody love me except for one group of b!tch-as* n!ggas
Ayy, don't play with me, play with your b!tch, let's go

[Verse: Young Dolph]
Don't play with me (Don't do that), play with your b!tch (Play with your b!tch)
Young n!gga on some multi-million dollar sh!t (It's Dolph)
Fur coat, half a million worth of ice on (It's Dolph)
I'm lit up like a n!gga cut the Christmas lights on (I'm shining)
Why the f**k do you be so fresh, Dolph? (Swag)
Why you keep your foot on these n!ggas' neck, Dolph? (Woo)
'Cause we at the top, but we really from the bottom (Bottom)
Tell that pu**y f**k him and that's how I feel about him
Heard your intro your last two mixtapes (Both of 'em)
I hear you sl!ck dissing, but that sh!t lame (That sh!t weak)
All that make believe rapping about cocaine (The f**k outta here)
Don't play with me, Ho Gotti, you a ho, man, ayy
You went from my biggest fan to my biggest hater (Facts)
Begging me to sign with you, but I had too much paper (Facts)
Still that same n!gga that used to front your big brother (Facts)
Found out he a b!tch too, now I call him your big sister (B!tch)
You still that same n!gga that was beefing with a dyke (But you a gangster, though?)
I cannot take you serious, aight (Hah)
They said them pu**y n!ggas on your team iron your drawers (What?)
They say you make them pu**y-as* n!ggas call you boss (Hell nah)
But they can't call you king (Why?), because that's Dolph (Ayy)
I can't drink all that two liter (Why?), because that's raw (Pour up)
The streets ours (Empire)
That new 488 came with a lot of power (Skrrt)
My lil' n!ggas begging to let them send some scattered showers (Uh-huh)
Don't play with me (Don't play with me), play with your b!tch (Play with your b!tch)
Matter fact, when I f**ked her, she told me you a b!tch (For real)
And tell that old n!gga from my hood with you that he a b!tch (He don't get away)
You make the city look bad, that's the truth (Damn, man)
F**k n!gga, I be in North Memphis more than you (Haha)
I shot my first twenty videos in my hood (Trap)
You a pu**y, I heard they never see you in your hood (Hey, hey, hey)
N!gga, quit playing (Stop)
Ten M's up, what the f**k? I'm just saying (Ayy)
Oh, you must be mad 'cause they call Memphis Dolphland (Hah)
I'm at the Super Bowl, my money on the Falcons
Ayy, you big-head motherf**ker, why you hating so much?
Oh, I forgot you came up rapping dissing Three 6 Mafia (Pu**y)
Stop sl!ck dissing and dodging me, n!gga, let's get it popping (What's popping?)
Ol' pu**y-as* n!gga (Yeah, yeah)
Ol' puss- as* n!gga (Yeah)
Was talking 'bout me in your song "Pride To The Side" (Damn)
Found my number in her phone and it hurt your pride (I'm sorry, bruh)
Hahahaha (Hah), yeah
You found my number in her phone and it hurt your pride (Ayy)
When they hear this sh!t, they gone play it five times
Got a lot of foreign cars that I get too high to drive (Uh-huh)
Don't play with me (Don't do that), play with your b!tch (Play with your b!tch)
Don't play with me (Nah), play with your b!tch

[Outro: Young Dolph]
So, So I told myself a long time ago, right?
I said, "I ain't gone, I, I, I ain't gone expose this pu**y-as* n!gga, man"
'Cause we from the same city
You know, and your whole pu**y-as* team know, n!gga
I've been sparing your b!tch as* for the past five years, n!gga
You know that sh!t, man, come on, man
CM who?, CMF
The Cocaine Musik Faggots, hah
I know, you know
The whole motherf**king city know
You's a b!tch
Don't play with me, man, play with your b!tch
This ain't what you want
I'm the same lil' n!gga, bro, that was helping your big pu**y-as* brother put food on his table when you wasn't f**king with him, bro
Put it like this, ayy, yo
You was riding in the city beefing with a dyke, my n!gga
I don't know no gangsters that beef with motherf**king dykes, my n!gga
That motherf**king song, that, "Touchdown, " "Reloaded"
All that sh!t, whatever the f**k it was, n!gga
N!gga, you was talking 'bout a dyke, n!gga
N!gga, you was beefing with a dyke out there in North Memphis where you from, n!gga
N!gga, you a b!tch, n!gga
Ho Gotti, I'm disappointed in you, man
Stay in your place, homie, you know what's up with me
Tell your fat-as* big brother, man, I said he a b!tch too
Matter fact, your big sister
Tell your fat-as* big sister that I said he a b!tch too, haha, haha
You know what I mean?
Ayy, you's a b!tch, n!gga
The whole city know that
Streets know that
Stay out my way, f**k n!gga
Ayy!
Young n!gga, self-made
Rich sh!t, fast cars, fast b!tches
Yeah!

Submitted by  Rollteam

Last Update: April 3, 2024

Play Wit Yo Bitch Lyrics Meaning

Official Music Video

Watch on YouTube


Cast & Crew


Young Dolph (Singles) Songs


Young Dolph Albums


FAQs & Knowledge

Who is the singer of "Play Wit Yo Bitch" song?

"Play Wit Yo Bitch" song is sung by Young Dolph.

Who is the lyrics writer of "Play Wit Yo Bitch" song?

"Play Wit Yo Bitch" song lyrics written by Young Dolph.

Who is the music producer of "Play Wit Yo Bitch" song?

"Play Wit Yo Bitch" song music composed & produced by Zaytoven.

When was "Play Wit Yo Bitch" song released?

"Play Wit Yo Bitch" song was released on February 1, 2017.